English





Η Εταιρία
Εταιρική Παρουσίαση
Η Εταιρία
Ιστορικό
Όραμα - Αποστολή - Αξίες
Διακρίσεις
Οικονομικά Στοιχεία
Σύστημα Διασφάλισης Ποιότητας
Καριέρα
Θέσεις Εργασίας
Στείλτε μας το βιογραφικό σας
Press Office
Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη
Εθελοντική Αιμοδοσία
Διοργάνωση Bazaars
Κοινωνικές δράσεις
Race for the Cure

Η Εταιρία  Σύστημα Διασφάλισης Ποιότητας



Σύστημα Διασφάλισης Ποιότητας


H υψηλή ποιότητα των προϊόντων και των προσφερόμενων υπηρεσιών προς τους πελάτες συνιστά τον ακρογωνιαίο λίθο της φιλοσοφίας και του στρατηγικού σχεδιασμού της Data Communication. Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρία διαθέτει πιστοποίηση ISO 9001 τόσο για το σχεδιασμό και την ανάπτυξη των εφαρμογών λογισμικού, όσο και για τις διαδικασίες προώθησης των εφαρμογών και υποστήριξης των πελατών της.

Το σύστημα Διασφάλισης Ποιότητας είναι υποχρεωτικό για όλους τους εργαζομένους της Data Communication και αποτελεί αντικείμενο εκπαίδευσης για κάθε νεοπροσλαμβανόμενο.

Η Πολιτική Ποιότητας της Data Communication εκφράζεται μέσα από επτά πάγιες θέσεις:

  • Συνεχής βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών - προϊόντων προς τους πελάτες, επιδίωξη που αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της καθημερινής εργασίας των εργαζομένων.

  • Ταχύτατη προσαρμογή των προϊόντων στις εκάστοτε νομοθετικές και κανονιστικές απαιτήσεις και άμεση ενημέρωση - μέσω live update - με τις νέες εκδόσεις των πελατών που διαθέτουν ενεργό συμβόλαιο συντήρησης.

  • Θέσπιση μετρήσιμων και αντικειμενικών στόχων για την ποιότητα, ώστε να είναι δυνατή η αξιολόγηση του αποτελέσματος της συνεχούς ποιοτικής προσπάθειας.

  • Ανάθεση στον "Υπεύθυνο Διασφάλισης Ποιότητας" της συνολικής ευθύνης και των αρμοδιοτήτων για τη λειτουργία και τη συντήρηση του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας, ώστε αυτό να ανταποκρίνεται κατά τον καλύτερο τρόπο στο εταιρικό όραμα της Ποιότητας.

  • Δέσμευση της Διοίκησης για διαρκή στήριξη του Υπευθύνου Διασφάλισης της Ποιότητας με όλα τα απαιτούμενα μέσα και πόρους, ώστε το Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας να συμμορφώνεται με τις απαιτήσεις και να βελτιώνεται συνεχώς ως προς την αποτελεσματικότητά του.

  • Δέσμευση κάθε εργαζομένου για την τήρηση των διαδικασιών του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας και για τη διαρκή συμβολή του στη βελτίωσή του, τόσο μέσω της εκπαίδευσης που του δίνεται, όσο και των υπόλοιπων μέσων που τίθενται με τον καλύτερο τρόπο στη διάθεσή του.

  • Ολοκληρωμένη και Διαρκής Παροχή Τεχνικής Υποστήριξης προς τους πελάτες που έχουν συνάψει συμβόλαιο συντήρησης. Επί δεκάωρο τις εργάσιμες ημέρες, επί πεντάωρο τα Σάββατα. Κατά την περίοδο αιχμής των λογιστηρίων (περίοδος Δηλώσεων Εισοδήματος) υπηρεσίες τηλεφωνικής υποστήριξης παρέχονται όποτε κρίνεται απαραίτητο επί πεντάωρο και τις Κυριακές.




Print this page


  powered & developed by PROFILE Business Solutions |   © Data Communication