English





Υπηρεσίες
Μελέτες - Συμβουλευτικές Υπηρεσίες
Υπηρεσίες Υλοποίησης Έργων
Εξυπηρέτηση Customer Care 360ο
Υποστήριξη Πελατών Corporate
DC Advice
DC Cloud
DC Link4all
DC Scan4you

Υπηρεσίες  Υποστήριξη Πελατών Corporate



Υποστήριξη Πελατών Corporate


Υπηρεσίες Υποστήριξης Corporate

Οι υπηρεσίες υποστήριξης παρέχονται στους πελάτες που διαθέτουν ενεργή σύμβαση υποστήριξης, κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες (Δευτέρα -Παρασκευή, 9:00-17:00). Παροχή υπηρεσιών εκτός εργασίμων ημερών / ωρών είναι δυνατή κατόπιν ειδικής συμφωνίας. Σημειώνεται ότι για την παροχή υπηρεσιών υποστήριξης πελατών Corporate απαιτείται η προ-αγορά χρόνου παροχής υπηρεσιών.

Οι υπηρεσίες υποστήριξης παρέχονται τηλεφωνικά, οnline ή στην έδρα του πελάτη, σύμφωνα με τους όρους της σύμβασης υποστήριξης που έχει συναφθεί (Sevice Level Agreement). Σε κάθε αίτημα υποστήριξης αποδίδεται βαθμός προτεραιότητας (κατηγορία ανταπόκρισης) κατά τη στιγμή της καταγραφής του από το Τμήμα Υποστήριξης Πελατών Corporate της Data Communication, η οποία και καθορίζει την ακολουθία επεξεργασίας, τους χρόνους απόκρισης και τις διαδικασίες κλιμάκωσης.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα διαθέσιμα πακέτα προαγοράς υπηρεσιών υποστήριξης, τους όρους και το κόστος, παρακαλούμε επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών Corporate της Data Communication (τηλ. 801 1000 801, 211 1080 000, κα. Μ. Αλεξανδρή).

Δείγμα Σύμβασης Υποστήριξης Corporate μπορείτε να δείτε εδώ


Δέσμευση Υποστήριξης Microsoft Dynamics NAV - InnovEra

H Data Communication εγγυάται την αποστολή νέων εκδόσεων λογισμικού και την παροχή υπηρεσιών υποστήριξης στους πελάτες, οι οποίοι διαθέτουν ενεργό συμβόλαιο Enhancement και Τεχνικής Υποστήριξης στην εφαρμογή Microsoft Dynamics NAV - InnovEra.

Η Data Communication δεσμεύεται να παρουσιάζει νέα έκδοση της εφαρμογής Microsoft Dynamics NAV - InnovEra εντός τριμήνου από την κυκλοφορία κάθε νέας έκδοσης του Microsoft Dynamics NAV. H νέα έκδοση περιλαμβάνει προσαρμογή του λογισμικού της Microsoft Dynamics NAV στην ελληνική νομοθεσία (localization), best practices της ελληνικής αγοράς, καθώς και τυχόν αναβαθμίσεις του λογισμικού βάσει των προτάσεων των πελατών που θα κριθούν χρήσιμες από τη Data Communication.

Η Data Communication δεσμεύεται, βάσει του συμβολαίου υποστήριξης, να παρέχει υπηρεσίες υποστήριξης σε πελάτες που διαθέτουν την τρέχουσα έκδοση της εφαρμογής Microsoft Dynamics NAV & InnovEra. Σε πελάτες οι οποίοι χρησιμοποιούν λογισμικό Microsoft Dynamics NAV έκδοσης προγενέστερης της τρέχουσας, μπορούν να προσφερθούν υπηρεσίες υποστήριξης μόνον κατόπιν ειδικής συμφωνίας.


Print this page


  powered & developed by PROFILE Business Solutions |   © Data Communication